пятница, 6 декабря 2013 г.

Модуль 9-10

Модуль 9.



На цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового оцінювання;створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;внесли зміни в План вивчення теми;критично оцінили, чого вони навчилися; почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10.


Ми обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;  створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створили план впровадження теми; створили документ для фасилітації;обговорили, чому ми навчилися;визначили наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Комментариев нет:

Отправить комментарий